Sliter mitt hår

Över denna rapport som snart ska lämnas in! Det är en galen rapport som är istället för den skriftliga tentamen i den här kursen som jag just gjort praktik i..  Observationsmetodik..  Inte nog med att det är krångligt på svenska så är litteraturen på engelska..  tackar just nu för google översätt där jag snabbt kan översätta alla krångliga ord! Har suttit hela dagen idag och hela dagen dan igår så det går frammåt! Hoppas på att jag ska känna mig färdig imorgon så jag kan lämna in den där och börja plugga inför tentan i andra kursen som är nästa fredag.

Har varit ute  på promenad nu ikväll..  skönt efter en hel dag inne vid datorn! Åkte på Ica och handlade.. sååå pinsamt! Fattar inte varför man har mer än ett konto?? Tror man att pengarna räcker längre? När man håller på att flytta emellan.. jaja "kortköp medges ej" Ringde hem och Patrik satt över pengar så det var väl inte så farligt,..  men av nån anledning så tycker man att det är så otroligt PINSAMT! Patrik skrattade högt då jag kom hem och tyckte det var rätt åt mig då det för typ ett år sen drabbade han också efter att jag glömt att sätta över pengar till Ica som han bad om då han åkte!

Till helgen är det iaf 6 år kalas! Tänk att Oliver redan är 6 år!?? Helt galet! Ena dagen blir det barnkalas och den andra dagen blir det vuxenkalas! stjärnkikare, ny hjälm till fyrhjulingen och en snöcykel har önskats!

I jul har Linus börjat gå på pottan! Ä N T L I G E N!! Som vi tjatat och uppmuntrat men har har verkligen varit NOLL intresserad! Men nu har det lossnat!! Funkar jättebra! Första dagen på dagis idag och jag skickade med 5 ombyten, hem kommer en lycklig unge i samma byxor och samma kalsonger som när han åkte! PERFEKT!!
Lilla damen i huset har efter hypnos av morfar börjat ta flaskan! Vet inte vad han sa eller gjorde..  vi som jobbat med det hur länge som helst! Och plötsligt bara tog hon den med morfar! Sen dess dricker hon välling som bara den! Så nu ammar inte Fru Stolt längre vilket känns ganska bra! Man blir som mer fri..  Lilla Tulla är ju på sin 7 e månad så det känns inte som det är nödvändigt för hennes skull heller längre!

Nej åter till Observationsmetodiken och Polit & Beck!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fy för Polit o Beck... Hör av dej om du behöver bollplank ;)

Duktig kille med pottan o lilla Maja med flaskan, det flyter på för fru Stolt. Kram!

2010-01-05 @ 12:07:51
Postat av: sanna

Hejsan!

Jag hittade din blogg när jag googlade på uppgiften vi har i skolan nu. Det är rapporten om observationsmetodik man ska skriva i O0004H. Vi är många i klassen som verkligen håller på att bli galna på detta med informerat samtycke. Hur gjorde ni i eran klass?

2011-11-18 @ 13:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0