Fältstudierna

Är nu klara för den här kursen! Jag har varit på avd 17 nu fre, lör och idag söndag! Jag har nu allt jag behöver för att göra min uppgift som ska redovisas individuellt på ett seminarium nu i oktober. Har haft 3 jättebra dagar och avdelningen är verkligen en trevlig arbetsplats! Inte konstigt att jag trivdes så bra när jag jobbade där! Var lite orolig över hur det skulle gå för Maja då hon inte direkt älskar att äta i flaskan.. vilket hon absolut inte gjorde den här helgen heller..  men det har funkat bra ändå.. En gång varje pass har Tulla kommit till avdelningen och fått mat och det har varit bra både för henne och mig! Jag behöver ju få tömma jag också för att inte explodera och det är alltid skönt att slippa dra och slita med pumpen. Det gäller att se alla möjligheter! =) Med den bästa mannen och de bästa och mest hjälpsamma färäldrarna går det mesta =)
Igår när jag slutade och hade tankat Maja åkte vi på bio och såg Alfons..  Maja hade det så gott hos mormor och morfar så hon stannade där så vi fick gå tillsammans på bio..  Det var Linus första biobesök så Alfons var en perfekt film att börja med. Efter bion fick det bli utemat och sedan mys hemma i soffan.
Imorse åt Maja klockan 6 innan jag åkte och gjorde sedan morgon efter 10.. hon är helt otrolig på att sova våran lilla Tulla Maja.. Då kom hon upp till mig och åt och sedan åkte hon hem och tittade på sina bröder som åkte traktor med morfar. Sedan tog hon en liten lur igen tills mamman i huset kom hem strax före 15.. Nu har vi just ätit middag och alla husets pojkar är på övervåningen igen och bygger lego! Polisstationen står överst på önskelistan till tomten..  men då är det inte på Oliver eller Linus lista utan mest på Patriks =)

Solen visar sig lite ute.. undra om man skulle tagit en liten promenad? Frisk luft har ju verkligen varit frånvarande för min del i helgen! Ska ringa och se om jag får nåt sällskap! Kanske på Lägervägen? =)

Kommentarer
Postat av: Andréa

Ha en bra kväll! :)

2009-10-05 @ 21:41:15
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Emma

Välkommen hem till; Hem ljuva Sollefteå!

2009-10-16 @ 20:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0