Fixerad!

Förra gången lät det som att såhär tredjegången var det vanligt att bebisen aldrig blir riktigt fixerad förrän vattnet går.. men idag ser ni så är den lill* fixerad och redo för att möta världen! Känns skönt, slipper man åka ambulans om vattnet skulle gå! Nog för att det jobbar minst en trevlig tjej här på ambulansen i stan som jag gärna åkt ett varv eller två med men det kanske jag kan få göra under andra omständigheter en annangång =)

Vi har hittat en pool vi ska köpa! Kanon! Bara att invänta värmen då! Känns som man lurar pojkarna lite att montera upp den innan det blivit riktigt varmt... 

Nu ska vi förtära lite lunch...

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag suger åt mig som en liten svamp, för jag tar för givet att du menar mig :)

Hade mer än gärna stått till tjänst, du skulle i så fall bli min andra, men visst jag förstår verkligen att man vill undvika att blotta sig för bakomliggande bilar i ett trångt obehagligt utrymme med en person som bara eventuellt är så trevlig som jag och som är skitsnål på smärtis för att den är så rädd för det främmande i situationen.

Dessutom tror jag din bebis kommer ganska snart och jag är ledig idag och i helgen.

2009-06-11 @ 13:29:18
URL: http://vikla.blogg.se/
Postat av: Camilla

Stina: Självklart ska du suga åt dig =) Nu känns det ännu bättre med en fixerad bebis när jag hör att du är ledig närmsta dagarna ;0)Barnmorskan var inte alls uppmuntrande som sa att vi skulle ses nästa vecka.. men jag får väl försöka aktivera mig så kanske det kommer igång! Just nu ska jag hoppa i en stor kartong och åka ut med två små pirater på de sju haven som är på väg till grekland här på köksgolvet! =)

2009-06-11 @ 15:10:27
URL: http://frustolt.blogg.se/
Postat av: vickan

Här hemma har det hunnits med att badas många gånger! inte bryr sig ungarna om att det är kallt inte!!

2009-06-11 @ 20:30:22
URL: http://vickkanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0