Aj aj aj aj

Tror inte man kan beskriva hur ont det är att få mjölkstockning för nån som inte haft det! Fy F!!!  Klantig som man var blev jag kall sent igårkväll då bröllopsfesten var ute i partytält. Jag som tyckte jag klätt mig bra med en kofta men det räckte inte! Och när jag kände att jag började frysa var vi ändå på hemgång så då tänkte jag att det skulle bli varmt och bra i bilen. Fick ont redan inatt och idag har jag legat i över fyrtio graders feber! Med alvedon! Ursch..   Börjar må aningens bättre nu och har endast 38 i feber. Har haft det här en gång tidigare med Oliver och har för mig att det försvann lika fort som det kom..  men det är ju ingen skön upplevelse när hon suger direkt, och dessutom måste jag ju amma oftare än vanligt eftersom det är hon som ska suga upp mjölgångarna som sitter igen.¨

Jaja nog om det! Bröllopet var fint och festen var trevlig trots att jag endast drack loka. Socialstyrelsen har ju faktiskt gått ut med att vin inte passerar ut i modersmjölken så egentligen hade jag ju kunnat ta ett glas.. men det känns tokigt! Harmonerar inte riktigt tycker jag!
Ska lägga ut lite bilder på det fina brudparet sen! =)

Hoppas jag ska må bättre imorgon..  Oliver ska ju vara med på fisketävling nere i parken..  Var meningen han skulle springa barntävlingen i parken idag också! Men vi kom hem så sent att det fick bli en vilodag idag men mys, film och gotta!

Har nog inte skirvit förresten att min träff med Lasse nu är bokad! Han ville att vi skulle ses i Swedbank arena i Ö-vik fredag den 27 november..  jag sa Ok  =)

Nej dax att låta lillgumman bota mig lite igen! BLÄÄÄ vad ont det gör!

Kommentarer
Postat av: jessica

krya på dig!

2009-07-20 @ 06:23:49
Postat av: Bettan

Neeeeej, har du dragit på dig sånt där skit, rackanch! Hoppas hon käkar bort det snabbt :)

2009-07-20 @ 08:22:39
URL: http://www.bettansbetraktelser.se
Postat av: Stina

Ja, för tusan, det gör SKITONT!

Trodde det var en myt, som allt annat jag tycker verkar jobbigt, men där fick jag!

Då Klara var lill-liten och vi bodde i husvagn medan vi höll på med kök och hall.

DÅ av alla olämpliga tillfällen började det knöla och knasa och febern steg. Dessvärre gav det sig inte heller bara så där, jag minns det som åtminstone en vecka med värk och besvär.

Sedan klädde jag mig resten av sommaren kan jag lova.

Krya på dig!!

Mycket vackert brudpar!!!

2009-07-20 @ 13:57:42
URL: http://vikla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0