???????

Hela min hjärna är ett STOOORT ??? Förstår inte hur det här ska gå till.. Hjärnan går på högvarv kan man lätt säga! Kommande tid ska jag parallet läsa 2 st kurser, varav en lärare redan tror att vi är utbildade läkare och kan ALLT om människokroppen! Ställer helt galna krav och samtidigt ska vi ha full koncentration på en annan kurs också. Vi ska efter den här veckan åka hem och ha 3 dagars fältstudier, göra ett stort seminarium som ska lämnas in skrifligt och redovisas muntligt i 45 min på 3 personer här på plats nästa gång vi åker hit. Vi ska också ha datasändningar med föreläsningar var och varannan dag och samtidigt läsa inför 2 st tentor i dessa kurser. När vi åker hit nästa gång ska vi ha lärt oss hjärtat inför disikering av gris och vi ska göra praktiskt prov i HLR. Vi ska i den andra kursen också muntligt redovisa seminariet och få frågor ställta till oss som kommer att bedömas. Efter denna vecka är det skriftig tenta och veckan därpå är det dugga och skriftlig tenta i den andra kursern. Allt detta ska vara klart och färdigt i Mars och tanken på att det alldeles för snart är februari gör att man känner sig ganska stressad. Det sägs att upplägget på den här distansutbildningen inte alls är den bästa och att det troligast kommer att ändras inför nästa klass (vilket inte alls hjälper mig nu).. Jaja det kanske blir lite mer ordning i hjärnan när man fått komma hem och landa och sålla bort och försöka ta in all denna mils långa information vi fått! I övrigt längtar jag efter min familj och har nedräkning tills på torsdagkväll då jag får komma hem till mitt hus, min säng och mina grabbar!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är med en stor ära som jag tilldelar Dig den här Awarden! Jag älskar att läsa Din blogg! Tack för att jag får följa Dig i Din vardag! Du har en underbar Mammablogg! Be Proud!

2009-01-28 @ 16:12:32
Postat av: Emma

Men du, HLR blir en lätt match för dej, du arbetar ju på hjärtavd o är ju redan superkunnig! Vi brukar iofs inte dissikera hjärtan så ofta... Kram!

2009-01-28 @ 16:23:35
Postat av: Bettan

Sedär! Det gick väl tokfort va?

2009-01-29 @ 18:35:22
URL: http://www.bettansbetraktelser.se
Postat av: Anonym

bra blogg! :) <3

2009-01-29 @ 18:37:16
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Jag tänkte tipsa dig om tre jättebra sidor där du kan få

presentkort från olika affärer, visst låter det väl bra? :)



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=1470

Bli medlem där och få presentkort på H&M och JC.



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=101049

Bli medlem där och få presentkort på H&M,KICKS och ÅHLÈNS.



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=44201

Bli medlem där och få presentkort på valfri affär+biobiljetter.

Ange M0lle som värvare, så får du 75 extrapoäng!



Ha en bra dag :)

2009-01-29 @ 18:38:29
Postat av: Emma

Verkar som att vi oxå ska ha en fältstuderare, Anna tror jag hon hette...

2009-01-29 @ 19:20:31
Postat av: Camilla

Japp! Det är hon som kom in på reservplatsen veckan efter oss =)

2009-01-30 @ 07:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0