Kramfors, pepparkakor och julfest!

Nu är jag just hemkommen från julfesten! Riktigt trevligt har vi haft! Men som vanligt äter man mer än borde och jäser nu lite utöver det vanliga i soffan! Paketleken blev lyckad och var helt klart höjdpunkten av kvällen! Jag  fick en liten röd skål med godis i! När godiset är slut ska jag nog ha ett värmeljus i den, tror den lyser fint då!

Idag på min "ensamma tid" åkte jag alldeles allena till kramfors! Var på Dollar en sväng å handlade lite smått och gott och sedan var jag på InterSport och köpte nya skridskor och ett par nya byxor till Oliver! Hans skridskor från i fjol är urväxta men nu är det bara att börja åka igen!!
Va in en sväng på Terracotta som är en ganska bra klädaffär i kramfors tycker jag! Fins barnkläder och lite VeroModa kläder för mig själv =) Hittade en kjol som jag köpte..  En liten annorlunda modell ;0)

Innan jag åkte på Julfesten så startade pojkarna här hemma igång med pepparkaksbak! Luktade såå gott här hemma nu när jag kom hem! Men det är inte värt att jag smakar förrän imorgon så dom själva får bjuda på sina underbart vackra bakverk =)

Nej nu tror jag snart att jag ska natta! Har lite ont i halsen ikväll =(

Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Stine

Åh..jag har oxo haft lite ont i halsen senaste dagarna ..tiden för sånnt skit nu :((((

Får bara hoppas de inte utvecklar sej tills nått mer..Gu, va de såg ut mysigt ut me pepperkaksbak då ...ska vi oxo göra snart här hemma=)) Bara J blir frisk å jag har LOOOV=)))

Så fint at du hitta en ny kjol då....kan ju behövas alltid;))

2008-12-10 @ 23:47:04
URL: http://scrappestines.blogspot.com
Postat av: Emma

Jag trivdes som fisken på den mkt lyckade festen, synd bara att man inte hann prata så mkt med alla (tex dej).Tar igen det nästa arbpass.

2008-12-11 @ 20:25:30
Postat av: Anonym

Låter bra Emma! Jag tyckte nog att du satt dig lite väl långt bort =)

2008-12-11 @ 21:10:09
Postat av: Bettan

Trevligt med kjolköp, köpte mig en själv härom veckan men den var inte helt oväntat av helt vanlig modell, hehe!

2008-12-12 @ 21:01:41
URL: http://www.bettansbetraktelser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0