Luleå Nästa!

Om 3 timmar åker vi och det känns lika tungt som vanligt..  Jag har pussat mina pojkar godnatt och tagit det stora avskedet! Som vanligt känns det som vi aldrig mer ska ses och jag måste ta farväl för all evighet! Jag vet att när vi väl åkt så går det bra! Vi har kul jag och tjejerna och skolan är oftast intressant! Den här veckan ska vi bland annat få lära oss lite taktilmassage vilket känns kul..  Jag ställer gärna upp för den som vill öva =)
Den här veckan är ju mamma och Maja också med vilket jag tror kommer stilla lite av min hemlängtan!

Så älgar och alla andra stora åbäk håll er från vägen för nu kommer vi snart! =)

Kommentarer
Postat av: Stina

Duktig du är!

2009-09-13 @ 21:32:34
URL: http://vikla.blogg.se/
Postat av: Emma

Kommer gå jättebra! Du klarar det galant och såklart kommer Maja och mamsen stilla hemlängtan mycket även om prinsarna är hemma. Vi har oxå övat massage.... Förlossningsmassage, men hoppade över perinialmassage på övningen :)) KRAM!

2009-09-15 @ 07:25:59
Postat av: Bettan

Hallå! Hur gåre för allas vår ARIEL!? Det mås eller?

2009-09-17 @ 20:41:54
URL: http://www.bettansbetraktelser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0