Tillbaka..

Men säkert bara för idag! =) Just nu finns en lugn och ro i kroppen men samtidigt lite tomhet att inte ha hundra saker att brottas och bolla med! I veckan som var skrev vi tenta i mikrobiologi på måndag..  en måndag av alla dagar!? innebar ju såklart att hela helgen förstördes till tokläsning.. Nästa tenta i omvårdnadshandlingar var på torsdag. Planeringen var som alltid på topp! Att läsa paralellt har nog bara nackdelar.. Även om man läser kurserna under dubbelt så lång tid så är det i bland snurrigt i huvudet! Mikrobiologi och omvårdnadshandlingar är ju verkligen 2 vääldigt olika kurser men det är ändå svårt att så fort man pustat ut från ena tentan ställa om hjärtan att bara tänka på nästa och "glömma" allt man nyss gjort! jaja hur som helst är det gjort nu! Det kändes ok och helgen är LEEEDIG! pojkarna fick vara hemma med mig igår och vi låg mest i soffan och myste i pyjamas =) Tills på eftermiddagen då flera timmars tystnad infann sig på övervåningen.. alla 3 pojkar i familjen var där!! Mormor hade övverraskat med massa nytt lego som verkligen uppskattades! Tror dom kan sitta hur länge som helst! 

Idag ska det spökas och ätas och festat med familjen Eriksson! Blir trevligt! Hoppas maten blir bra bara då jag inte alls ska köra på ett säkert kort utan sväva ut med lite thai mat =)
Patrik och Oliver är just nu på skridskoskola! Vi åkte allihopa förra helgen..  tror mamman hade mest ont i fötterna!! Gick ganska bra för Oliver som iår iaf har balansen att kunna stå på skridskorna..  och framför allt så VILL han! I fjol ville han inte riktigt.. satt mest på isen! Har ju som en liten tanke att jag gärna vill att barnen ska kunna simma, åka längdskidor och skridskor när skolan börjar! Minns alltför väl hur trist de var för dom som inte kunde på gymnastiken i skolan..  själv kunde jag både simma och åka skridskor när jag började skolan..  dock har väl aldrig skidor varit min starka grej så dom dagarna hurrade inte jag =(! Men på tisdag ska Oliver få testa skidskolan! Se om det kan vara kul!? Skidor gillade han att åka redan i fjol!

På måndag är det nya tag! Då ska det läkemedelsräknas =0/ Har ju bara hört ont om detta men försöker att ignorera ALLT och gå in för att det ska bli intressant.. Skönast är att vi får vara hemma heela november! Nästa resa till Luleå är inte förrän första veckan i december. Veckan efter då vi kommer hem startar 4 veckors praktik på Sollefteå VC. Ska bli kul! Ber en liten bön för att jag och min handledare ska tycka om varandra!

Nej nu ska jag göra ett ryck och plocka lite innan stumpan vaknar! Då ska det ätas gröt! =) Får lite smakportioner bara.. föredrar helst amning! Men inför december då Patrik ska vara pappaledig är det ju bra och smidigt om hon kan tänka sig något litet gröt mål iaf =)

Ha en bra helg alla!


Kommentarer
Postat av: Stina

Välkommen tillbaka ;)

Förstår dock verkligen att bloggen inte är prio 1 i ditt hektiska liv, jag har sagt det förr och det tål att upprepas; jag beundrar din disciplin och förmåga att ha många bollar i luften!

Var ska skidskolan börja? Blir sugen på att få med Viktor också.

2009-10-31 @ 12:42:05
URL: http://vikla
Postat av: Camilla

Hej Stina! Och Tack! Skidskolan har varit några gånger men eftersom det krockat med simskolan så har vi inte kunnat hoppa in förrän nu. Som jag fattat det är Ruif och Sollefteå sammanslagna och de kör varannan gång på Hallsta och Ruif. Vet att gruppen i Oliver och Viktors ålder heter Skalman gruppen =) Får se om Oliver vill gå ikväll! Man får visst testa 3 gånger innan man behöver bestämma sig för att vara med.. är ju bra =)

2009-11-03 @ 15:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0