Trött, trött, trött, trött

Finns det något som är så frustrerande som att vara såå trött och inte kunna sova?? Och somnar man så vaknar man 20 min senare.. tittar på klockan och önskar att man iaf ska ha fått sovit någon timma men icke.. Både jag och Patrik va skittrötta igårkväll och la oss tidigt. För han slutade det i många timmars sömn, och för mig i en alldeles fööör lång natt utan sömn, många kissningar, svettningar, halsbränna och illamående.. Var som ett levande lik imorse då Patrik skulle åka till jobbet.. vet inte riktigt hur vi fördrev tiden imorse men när det var dax för dagis 8.45 var pojkarna iaf påklädda och mätta med nyborstade tänder. Tiden till 13.45 har jag spenderat i sängen! Inte sovit mycket men iaf vilat! Hoppas om en bättre kommande natt så jag orkar ta hand om grabbarna imorgon då dom är lediga. Ska på MVC på kontroll imorgon.. man kan ju alltid hoppas på att det är den sista!

Många svär över vädret! Regn och rusk! Tycker synd om alla som har avslutningar, student och till dom som är lediga! Men får egoisten i mig tala så tycker jag att det är såå skönt!
BLÄÄÄ för allt! Tur man vet att det kommer något gott i slutänden på allt elände! Då är det värt allt!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Som du skriver, man vet vad som väntar å då är det värt allt i hela världen, men man har all rätt å klaga lite när man är mitt i det å har svårt å sova osv.



Nu har du iaf inte länge kvar, lycka till å hoppas du denna gång får uppleva att det startar av sig själv:-)



//Åsa

2009-06-10 @ 15:33:59
Postat av: Lotta

Åh de låter inte som att du njuter direkt & jag förstår dej verkligen! Hur länge är det kvar? Minns själv hur less man var på slutet av graviditeten & då hade man bara sig själv att ta hand om. man kunde ligga i soffan & äta godis & titta på film en hel helg OM man ville. Jag har 1 barn & tycker att det är fullt upp.. du har snart 3! Jag blir full av beundran :) Men klaga bör man annars dör man =) Kämpa på, snart har ni erat underbara barn i famnen. KRAM

2009-06-11 @ 08:14:57
URL: http://lilll8.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Se det som så du slipper Rolf o Gunilla iaf =) vi sitter inte fast in nån tavla, o hunna har jag kört över o begravt idag! Småråttern har vi släppt ut i skogen, o nu kan det bara bli bättre. Bara Maja ploppar ut snart så ska vi vina, röka o dansa, ha en riktigt klassfest med alla närvarande =) Håll Ut!

Kram kram !!

2009-06-11 @ 11:04:40
Postat av: Camilla

Lotta: Ja som du skriver så var det ju lite annat då det var första barnet! Då kunde man ju vila precis när man vill! Nu har man ju 2 andra vildingar som behöver en! Men det är bara att hålla ut!



Alex: Det där med att vina, röka och dansa har ju ni stått så bra för så jag vet inte om ni ska få fortsätta =) Är nog det jag längtar minst efter just nu! Men såsmåningom suger det nog lite i vintarmen på mig med! =)

2009-06-11 @ 11:19:52
Postat av: Camilla

Glömde ju svara Å längst upp! TACK! Man lyckas av någon underlig anledning alltid fötränga hur jobbig den sista tiden är!

2009-06-11 @ 11:21:32
URL: http://frustolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0