De e Värnt

Var bara tvungen att sno Bettans rubrik! De e Värnt! Men skönt!
Igår var vi i konvaljparken och  badade..  eller "dom" badade och jag tittade på.. doppade iaf fötterna. Måste vara den stoora nackdelen med att få barn på sommaren att inte få bada på 6-8 veckor..
Maja var också med, hon mådde så otroligt gott i vagnen i skuggan. Fläktar ju lite när man är vid en sjö så det blir ju inte den där tryckande värmen.. 
Annars har hon det som skönast inne..

Idag ska jag ta domen! Ska till tandläkaren! Brukar vara duktig och alltid gå en gång om året men i år kändes det lite onödigt med röntgenbilder då jag var gravid så jag bestämde mig för att skjuta på det när jag ändå inte hade ont någonstans. Så idag är det dax! Har ju kräkts massor den här graviditeten och för att inte tala om alla sura uppstötningar så jag skulle inte bli förvånad om han säger att varenda tand har frätt sönder och det blir till att sätta in löständer!

Igårkväll gick jag och Jessica en liten promenad längs älven! Var jätteskönt! Kändes bra! Sist jag försökte mig på en liten promenad fick jag sånna enorma sammandragningar.. men nu verkar det "gått över" får liite så ibland då jag ammar, just som hon börjar suga, men det är ju vanligt..

Nej nu ska jag göra ett litet ryck medans lillgumman sover och dammsuga övervåningen och byta sängkläder! Skönt att passa på att tvätta mycket nu när man kan hänga ut =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0