BB Väska och Sundsvall

NU är bb- väskan packad! Känns inte så märkvärdigt såhär tredjegången.. herregud har man glömt nåt så har man.. huvudsaken kameran är med! Resten ordnar sig ju alltid! Igår gjorde vi världens rensning bland alla urväxta kläder! Oj så lite bebiskläder jag sparat! Jag vet ju att jag haft inställningen att "nu kommer det dröja så länge innan den tredje att då är ändå allt omodernt så då köper vi nytt" det dröjde ju dock inte så länge =) Men men då får jag ju en anledning att köpa allt fint! Och kanske får jag för första gången köpa rosa och blommigt? Rött har mina pojkar haft mycket av.. men inte rosa.. Men för stackars Linus finns det massor att växa i! Han får alltid ärva och ärva.. men det gäller väl att passa på sålänge han inte säger något om det..

Imorse städades det här hemma på Roddarvägen och sedan skulle Oliver på kalas. Var lite sugen på att åka till Ikea idag men Olivers kalas kändes viktigare.. Men då ringde mormor och berättade att dom var på väg hem tidigare än vad dom tänkt från husvganen då vädret ändå var så dåligt så dom kunde hämta Oliver på kalaset om vi ville åka! Kanon! Såå skönt att ha mormor och morfar!! Så vi drog iväg! Har köpt en ny hylla och en byrå att ha bebisens kläder i till att börja med. En rosa byrå =) Sen blev det som vanligt lite små plock! Tänk så nöjd man kan vara över en liten Ikea tripp! Min kropp var men än nöjd av turen och hade absolut inte velat in på en endaste till affär =)
 
Imorgon är jag och pojkarna lediga! Hoppas på en lekstund med Jessica och Hannah.. Alltid skönt med någon liten aktivitet sådär på förmiddagen! Undra hur länge man ska gå omkring såhär och bara vara ledig då? Inte för att jag borde klaga direkt.. men det känns konstigt! Jag var så inställd på att knappt hinna klart skolan. Önskar ju att jag ska få vara med om känslan att vattnet går och sen att tillsammans räkna tid mellan värkar.. känner mig lite som en förstföderska! Har ju blivit igångsatt förrut så jag har ju aldrig varit med om det! =) Har lite förvärkar.. och igårkväll var dom faktiskt lite onda.. Men sen blev det inget mer! jaja naturen måste väl få ha sin gång.. den kommer väl när den är redo!

Nä nu ska jag packa upp dagens shopping och se om min alldeles egna Martin Timell här hemma har tänkt att skruva ihop byrån åt mig ikväll!? Eller om han redan hunnit jäst ner sig i soffan.. då kan det vara kört!

Hade Gott!

Kommentarer
Postat av: jessica

hihi du fick dig en Marin Timell och jag fick mig en rörmockare igår! =) va dom kan! ibland ;-)

vi ses senare!

2009-06-08 @ 09:30:13
Postat av: Annika

Så himla kul att följa dig och ditt liv här!!

Tänker ofta på dig!

KRAMAR från Kiruna

2009-06-08 @ 13:19:21
Postat av: Camilla

Jessica: ja dom kan ju vara riktigt händiga!



Annika: Men guud så kul att du är här i min blogg!! Tänker ofta dig på också!! Skaffa en blogg du med!! Har förstått att du börjat jobba lite igen.. tiden går verkligen fort! Tycker nyss du fick din lille Viktor!

2009-06-08 @ 14:31:32
URL: http://frustolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0