Svalare!

Idag har det inte varit samma värme.. sägs att det ska bli sämre väder med regn i veckan så vi passade på att åka på risön idag! Har inte velat ta ner Maja dit eftersom det är sån jäkla tryckande värme av solen där och dåligt med skugga! Men idag var det ganska mulet så det gick bra. Dock var det så mulet att pojkarna höll på att frysa ihjäl då dom kom upp ur vattnet och var nöjda efter ett bad vilket är ett STORT tecken på att det var kallt =)
Vi flyttade oss istället bort till lekparken där inne och fikade och lekte.
Annars har dagen varit ganska lugn.. en promenad blev det ikväll också för mig och Maja och pojkarna dom cyklade.

Linus har ikväll provat sina kläder inför bröllopet och han blev så stilig såå! Oliver har likadana kläder. Det som fattas nu till dom är varsin kofta. Hoppas att dom inte ska behöva användas, att vädret är fint men man vet ju aldrig.. Majas kläder är också klara sånär som på ett par tights som jag blev så sugen på med spets! Men som vanligt i den här stan så var det ju så urplockat så det knappt fanns några storlekar, hoppas jag ska hitta dom i sundsvall när jag och mamma åker i veckan. Patrik har också sina kläder klara! Jäkla orättvist! Han dammar av en av kostymerna lite, drar kammen genom håret och sen är han klar! Själv har jag skor.. =) Räcker det? ha ha nä jag ska nog hitta något! Får väl gå på på någon special affär för valrossar =) Big and beautiful eller nåt!

Väntar på att Maja ska vakna och vilja äta sista kvällsmålet! Men jag tror jag inte orkar vänta längre..  Väntar jag sover hon säkert en timme till minst! Lägger jag mig så vaknar hon väl efter tio minuter! Men jag chansar! Ska inte klaga! Hon är duktig på natten! Sover i sin egen säng och vaknar oftast en gång vid 3 och en gång vid 6 och vill äta.

Natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0