2009

Ja då var det ett nytt år! Hoppas ni hade en trevlig dag/kväll alla! Det hade vi!Oddsen var små för att vi ens skulle komma hemmifrån.. Efter en kass natt med en vaken Linus med ögoninflammation och en man som redan då började känna av den manliga förkylningen men hela 37.3 i temp så var han av åsikten att det var lika bra att ställa in hela hela firandet.. haha men efter vi kommis oss på benen och ätit en god lunch hos mamma och pappa så insåg även Patrik att det nog skulle fungera alldels utmärkt att fira enligt planera hemma hos familjen Eriksson! Efter en öl på Rödstaringen tror jag till och med att han glömt bort hur sjuk han var =) Vi åt jättegott och som vanligt något för mycket.. En besvikelse la sig hos både mig och Jessica över hur illa det alkoholfri vinet smakade och drack istället julmust tillsammans med barnen.
 
Det nya året startade jag med att jobba! Kändes helt ok då jag nu varit ledig i 4 dagar och kände mig utvilad igen för att ge mig på några nya arbetsdagar. Men åter till sjuklingen.. Som jag tidigare skrev kände han ju redan av förkylningen igår.. imorse hade han 38 graders feber!!! Sicken tur att momor kunde rycka ut och ha Oliver idag så stackarn fick vila här hemma med Linus. Oliver ha bakat med mormor och när jag kom och skulle hämta hem han efter jobbet höll dom just på att sälja husvagnar i husvagnsaffären! Ingen kan nog leka lika roligt som mormor! Helt klart Olivers bästa vän!
 
Nu ska jag snart ut på promenad med mamma och pappas hund.. dom är inte hemma ikväll så jag har lovat att ta en liten tur med den lilla krulltussen! Sjukligen här hemma ligger i soffan och läser med Oliver... hmm undra om han glömt bort att han är sjuk igen? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0