Tisdag

Är det idag och min lilla ledighet är över! Jobbar kväll idag.. Ska till jobbet och leta mitt paket! =) Det är mänligen så att vi på jobbet har en julklappslek där man dragit en lapp med namnet på den man ska köpa jen ulklapp till och sedan gömma.. Det innebär att vi får leta vårt eget paket men har ingen aning om vem som köpt det =) Det ska avslöjas på julfesten nästa vecka!

Barnen har just åkt till dagis och jag ska göra ett ryck nu och göra mig klar! Linus ska bjuda på glass på dagis idag för att han fyllt år.. men jag tror att han får god hjälp av brorsan att dela ut dom!

Fy idag har jag börjat med mitt projekt "sätta in foton i barnens album". Hatar verkligen mig själv för att jag låter det gå så länge innan jag tar tag i det! Inte alls kul att försöka minnas och skriva till bilder som det är över ett halvår sedan man tog.
Men nu är jag i gång och har snart satt in alla bilder.. måste jag bara sätta mig en dag och skriva ..

Idag är det min 6e dag med kåvepenin mot min dunder bihålsinflammation som jag fick just som jag gick på den här lilla ledigheten! Det känns bra nu men det är väl lika bra att äta kuren ut! Patrik menar på att jag inte alls haft någon bihålsinflammation utan bara åkt på en "manlig förkylning"
Igår kom äntligen jag och J iväg på en promenad! Det var alldeles för längesedan! Måste blir en skärping på det!

Ha en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Det känns mycket bra att du är på banan med bloggandet igen. När blire rumpvarv då? eller ska vi våga oss ut i skogen?!

2008-12-03 @ 20:17:56
URL: http://www.bettansbetraktelser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0