Seg dag!

Fy vad seg jag varit idag! Var ut med pojkarna på förmiddagen! Oliver åkte spark och Linus skjutsade jag på bobben! Riktigt skönt ute idag, har ju varit så kallt några dagar.. Efter lunchen sussade Linus och Oliver pyntade sina pepparkakor med kristyr! Sedan såg jag och Oliver på Sunes Jul.. Jag låg utslagen som en valross i soffan! När Linus vaknat kokade vi knäck som blev stenhård vilket Patrik aldrig skulle kommenterat då han kom hem! Nu får han minnsanna koka sin egen knäck nästa år! Sådeså!

Sedan var det dax för Olivers Gympa och jag och Linus åkte upp till familjen Eriksson och lekte lite. När vi kom hem fick jag ge mig på en operation då Oliver var alldeles förtvivlad! Han hade fått ett litet hudavskrap på benet som knappt syntes! När jag väl hitta det rätta plåstret (med döskallar på) så kunde jag inte ens hitta var jag skulle sätta det! Men oj oj vilken katastrof det var!

Efter operationen tog jag och Bettan en promenad runt Remsle. Sista biten snöade det så när vi väl var hemma var vi vita och vackra! Nu ska jag nog snart natta..
Imorgon 07.00 går tåget! Luciatåget på dagis! Oliver som pepparkaksgubbe och Linus som tomte! Mycket spännande! Efter tåget blir det fika! Eller som Bettan uttryckte sig: "Då är det dax för den obligatoriska snorkråke bullen" haha det är alltså de lussebullar och pepparkakor som barnen själva bakat! Ha ha jag längtar tills nästa år för då kan inte Bettan själv smita undan! haha

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej Nunäs! Jag sov hela natten som du sa..! jag va så trött när du gick men.. mamma sa att jag va grin jänta! Nu är jag glad igen och vill gärna bara med dig och Oliver i kväll!? Pappi kommer hem runt 17.. vad tror du om de? Kram Hannah

2008-12-12 @ 10:51:43
Postat av: hannah

kanske badhuset?

2008-12-12 @ 10:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0