Morgonstund

har guld i mun..  Iaf då man man är ledig och kan ligga kvar i sängen och pojkarna kommer och kryper ner! Nu har vi just ätit frukost och dom sitter och tittar på den nya filmen Rorri! Dom är helst frälst i den nya bilen Rorri! Har beställt 2 olika Rorri filmer som kom igår, men jag kunde inte hålla mig från att ge den ena redan nu, men den andra får komma med tomten =)

10 minus är det ute.. tänkte vi skulle gå ut sedan och ge oss på den stora snöhögen! Men vi väntar nog en stund och hoppas på att det blir lite mildare lite längrefram på dagen.

Fick nu på morgonen mail av en studievägledare på sjuksköterskeprogrammet som jag mailat med tidigare..  Om man jämförde med tidigare intag så trodde hon att jag låg ganska precis på gränsen för att komma in... Ja ja det visar sig! Annars går väl fler tåg! Det bästa vore ju att få gå här i stan men då blir det till att vänta.. också får jag nog ta tag i fler ämnen och läsa upp =(  Bara ett prov kvar nu i matte A. Men det ska jag spara till efter jul! Matte är ju som tidigare nämnts inte min starkaste sida!

Nej nu ska vi ta och koka årets för Roddarvägen 9 första knäck! Har ju hört att på området lite längre bort har det kokats och hunnits ätats upp så jag känner att vi ligger i lä där =)


Kommentarer
Postat av: Stina

Hej Camilla!

Tack som öppnar sidan :)

Hoppas du kommer in på ssk, du lör passa perfekt för det, har hört att du är en riktig klippa på jobbet!

Jag kom in i Sundsvall då jag var 9:e reserv och jag tror nog fler kom in efter det. Håller tummarna för dig. Se till att vara där på uppropet så kan de dra dig direkt.

Jag tycker det gick bra at läsa i Sundsvall, men jag var ganska duktig på att solla vad jag skulle gå på...

Ha en bra kyldag.

2008-12-09 @ 10:03:06
Postat av: Stine

Morgonstund har .....

Vilken mysig dag ni verkar ha då =) Trevligt! Jag har varit på Hs skola å bakat pepperkakor nu å sen varit på ljusfrukost på Es dagis =)))

2008-12-09 @ 12:05:20
URL: http://scrappestines.blogspot.com
Postat av: Bettan

Jag känner att det är hög tid för en surrpromenad eller en kopp!

2008-12-09 @ 12:22:30
Postat av: camilla

Ja Bettan det är det verkligen!!! Var ju en evighet sedan!

2008-12-09 @ 13:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0