Jag behöver inte fly!

Fick just veta att dom inte kommer till Roddarvägen! Och inte kommer dom till mamma och pappa heller! =) Postnumret gick bland annat till Bäckaskog! Inte fel att få ett litet tillskott såhär i Juletid! Dom hade visst grattulerat och delat ut vinsten på arbetsplatsen  till ett par! Så hade man jobbat idag kanske man kunnat skymta systrarna Graaf på sjukhuset =)
Eftersom paret hade varsin lott hade dom sedan åkt vidare till Långsele och delat ut 100 000 till mannen i familjen på hans jobb!


Kommentarer
Postat av: vickan

hoppsan! här hade jag missat att du var tebax på banan igen! :)

kul att du börjat skriva igen, hoppas att det håller i sig!

hoppas att du kommer in på SSK, själv tänker jag vänta med att söka tills den kommer hit 2010! :)

nu ska jag in här varenda dag och hoppas på att du skrivit nåt nytt!

kram !

2008-12-09 @ 21:33:52
URL: http://vickkanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0