GOD JUL!

Skickar en liten God jul hälsning nu! Imorgonbitti åker vi till Östersund för att fira "lilla julafton" för att sedan komma hem och fira den rätta julafton här hemma!
Jag tror faktiskt att tomten kommer två gånger till mina barn i år! En gång i Ösd och en gång här hemma.. Längtar jag också!
Jag har jobbat ikväll men är nu ledig tills på juldagen. När jag kom hem nu hade Patrik packat alla grejer och städat och vikit tvätt, VILKEN MAN! =) Så nu ska jag bara packa mina egna saker inför morgondagen och sedan bär det av! Känns skönt att komma hem till ett rent hus sedan..

Kommentarer
Postat av: Emma

GOD JUL till er Stoltare från oss Kårénare-Lassen!

2008-12-22 @ 10:05:58
Postat av: Ute

God jul till er, och grattis igen till lilla stoltare som ska komma, vad bra att det är officiellt nu, då får jag ler officiellt :D

Kram Ute + family

2008-12-22 @ 21:16:52
Postat av: Ribban

God Jul fråm Umeå !

2008-12-23 @ 19:31:13
Postat av: Stina

Hej och God Jul på er!

Nej du behöver inte skämmas för krulltotten, jag är ganska säker på att det är mina föräldrars hund som varit på besök...

Glad i vilket fall att det är en hund :)

2008-12-24 @ 09:57:09
Postat av: Bettan

Hoppas er jul var bra, blir det en mer detaljerad rapport framöver eller?

2008-12-27 @ 19:49:30
URL: http://www.bettansbetraktelser.se
Postat av: Bettan

I form av kopp/promenad menade jag då...

2008-12-27 @ 19:50:13
URL: http://www.bettansbetraktelser.se
Postat av: camilla

Absolut är det dax för det snart! Har jobbat 3 dagar nu! Landstinget har verkligen varit nära att ta livet av mig med sina besparingar! Men nu vankas ledighet fram tills nästa år =) Så vi kan väl höras! Var alldeles för längesedan! Ska försöka mig på ett nytt inlägg med lite julbilder också snart här i bloggen!

2008-12-27 @ 21:15:49
URL: http://frustolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0