Fredag

Oj nu var det ett tag sedan jag skrev! Jag som blivit världens bloggerska sen Maja kom! Är så smidigt då det är många vänner som läser som inte bor så nära som kan läsa och titta på bilder.

Dagarna går så otroligt fort! Jag hinner nästan inte med! Tycker bara man vaknar så är det kväll igen! Otroligt skönt är det att vi inte planerat massa utan tar dagen som den kommer.
Imorse kände både jag och P att det var en dag som vi ville lämna huset och göra något. Hade egentligen en tid för vägning av Maja men med tanke på min gigantiska mjölkproduktion och hennes gigantiska aptit på denna mjölk så känner jag mig inte särskilt orolig över att hon inte ska ha gått upp så jag avbokade tiden och tog en ny till veckan.
Östersund? eller lekland i sundsvall? Bad? Nä, Junsele djurpark blev det! Perfekt dag för djurparken.. lite halvmulet och varmt och skönt. Vi har tittat på ALLA djur, kört bilar, lekt lekpark och fikat. Maja har sovit, ätit, bajsat ner halva vagnen och sovit igen =)

Just nu skulle jag nog inte vilja vara i min brors kläder! (om han nu har några kläder alls?) Polisen har nämligen sin alldeles egna svensexa för honom idag/kväll..  och av det jag hittills hört låter det helt galet! Killar kan verkligen det där med att vara elaka med varandra..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0