Sötaste tjejen i finaste mössan! =) Den ha mormor gjort!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Men så fin tjej! Och mössa också =)

Skönt att det går bra att plugga! Jag fick veta igår att jag kommit med på kursen som började förra veckan (!). Men jag gjorde en sen anmälan så de hann väl inte behandla den förrän nu. Det är en kväll varannan vecka men jag vet ändå inte om jag orkar, hehe. Trevlig helg!

2009-09-05 @ 00:50:05
URL: http://sjodinwestman.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh sötie! Vi tackar för mysig "egentid" igår och hoppas att vi ses imorgon! =)

Puss på lill solen!

2009-09-05 @ 15:26:32
Postat av: Linda S

Åh så söt hon är! Va skönt att det går bra att ha med henne på dagarna. :)

Ha det så gott!

2009-09-10 @ 19:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0