Utan bilder..

Ursch va tråkig jag är som inte lägger ut några bilder!  En blogg utan bilder är ju tråkig jag vet! Men hIttar inga roliga.. och kameran ligger ju nerpackad så det blir inga tagna..  men så fort vi kommer hem med bebis så får jag kompencera då istället =)

Idag har mamma Stolt varit trött!  Var så skönt att vi lämnade kaoset hemma imorse och åkte till lekparken med Jessica och Hannah.. Mysigt hade vi! Och snäll och omtänksam vän som man har så hade hon packat allt fika! Tack för det säger jag och pojkarna igen =)!!  När vi kom hem åkte Oliver och jobbade en stund med Patrik och jag och Linus sov middag så då passade jag också på att sova en stund! Fy! När jag vaknade var magen sten hård som världens fotboll och jag frös och frös och frös! Var illamående och allt kändes allmänt pruppigt!  Men när Oliver kom hem och Linus vaknade gjorde vi lite fika och tittade på film.. så det blev lugnt tills pappan i huset kom hem..

Imorgon är pojkarna en stund på dagis.. känns konstigt då jag är hemma! Jag som verkligen är emot att ha dom där när man är "ledig". Men som den valross som jag är nu har jag inte vidare till aktiviteter att erbjuda här hemma så det blir nog bra! Mina pojkar trivs ju så bra på dagis så egentligen behöver jag absolut inte ha samvete för det... och nu har dom varit ledig i 4 dagar..  men det är väl den där "duktiga" som spökar! Som säger " ta hand om barnen du skaffat! Du har väl inte skaffat barn för att lämna bort dom på dagis" Låter precis som mina hjärnspöken det!

Nej nu ha Patrik klippt gräsmattan!  Ska ta och VAGGA ut och vattna blommorna lite..

Hörs imorgon! Då ska skötbordet monteras upp! Det som den där fina vännen kom upp med idag! =) För ni förstår att skötbord..  det har inte vi kvar! För här skulle det minnsann inte bli något tredjebarn på måååånga år ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0