Söndag

Gårdagen gick bra även om jag fler än en gång trodde att jag skulle stryka med på badäventyret! Man är ju inte den snabbaste direkt! Tur att man har en man som är desto snabbare som kunde hänga med Linus så kunde jag koncentrera mig mer på Oliver. Bubbla vågade jag inte efter att J skrämt upp mig att det kan sätta igång alltihopa! Skulle väl iof inte göra något men lite onödigt skulle det ju kunna vara när vi ändå var 16,5 mil hemifrån.. Tänkte lite på alla basilurer också när jag sneglade på bubblet men det såg iaf skönt ut för dom som satt där! Sägs ju att spermahalten är hög i dessa bubbelpooler! Ha ha kanske är det som gör att det sätter igång? Ha ha tekniskt sett så sa min barnmorska att ska nu denna omtalade "färdknäpp" fungera så ska mannen komma minst 3 gånger! Men hallå? Tänk alla snuskgubbar i bubbelpoolen? Garanterat fler än 3... ha ha jag kanske var dum där! =)

Annars har jag haft en rättså kass natt! Men eftersom jag somnade ifrån filmen som var på tv igår och P spelade in resten på vår nya coola digitalbox som jag inte begriper ett skit av så kunde jag se klart den klockan 2 inatt då min hjärna och kropp tyckte att det var morgon! Efter isglass och film kunde jag sova vidare..
Imorse bjöd B på kaffe, mycket trevligt och skönt att komma hemifrån lite.. Hemma igen från kaffet så har jag mest vilat.. mamma och pappa bjöd på middag så inte ens det har jag behövt åstadkomma med idag! Mycket skönt!

Nej dax att borra ner sig i soffan!

Kommentarer
Postat av: elin

Fin blogg:)

2009-06-14 @ 20:19:14
URL: http://elinwiberg.blogg.se/
Postat av: Stina

Å fi fan vad äckligt!

Det hade jag aldrig hört förut.

Synd, för jag gillar att bubbla. Då vi var på paradisbadet för någon vecka sedan doppade både Viktor och Klara huvudet under ytan i spermapoolen...

Vilket datum är satt för lillbebis att komma?

2009-06-15 @ 08:49:47
URL: http://vikla.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja visst är det äckligt! Men det är tydligen ett ganska vanligt problem i bubbelpooler! Stod faktiskt i tidningen om just den på paradisbadet förra året =0/ Men jag brukar också bubbla när vi är där och inte tänka på det! men man kan ju ha munnen stängd =)

Datumet är inte förrän 27 juni, så än är det ju någhra dagar kvar. Men eftersom pojkarna varit tidigiga så tog man liksom förgivet att det skulle bli det nu oxå! Har aldrig varit gravid så här länge! Kanske är det en tjurig jänta? =)

2009-06-15 @ 08:59:03
URL: http://www.frustolt.bloggg.se
Postat av: Stine

hahahahahhahahahha

Nu har jag så otrooligt lust att skriva nå oerhört kul här....men jag ska låta bli ....

Muahahahahahah!

2009-06-15 @ 18:52:13
URL: http://fotostine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0