Sjung om studentens..

lyckliga dar! Tänk att det är 9 år sedan jag gjorde det! Deprimerande vad tiden går fort! 

Idag har jag varit ner på stan och fixat med det sista jag tänkte köpa inför bebisens ankomst så nu har den inte ens det att skylla på! Har köpt nytt vagntäcke, kudde och påslakan. Nytt täcke till sängen och en hjälmmössa..  det enda som fattas nu är spjälskyddet och påslakanet till sängen men det är skickat från nätbutiken så det dyker nog upp i veckan.
När jag kom hem stack ett paket upp ur brevlådan! Min underbara vän hade skickat ett "måbra" paket! Massa mys saker till kroppen.. måste nog ta ett bad ikväll =) Tusen Tack S =)

Har inget mer hänt imorgonbitti så ska vi åka till Ö-vik och bada! Finns ju sjukhus där också =) Ska det bli något bad för pojkarna så får det nog bli inomhus.. ser inte alls ut som det ska bli något trevligt sommarväder i helgen heller..

Nä dax att börja förbereda lite middag! Hos familjen Stolt blir det kyckling idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0