Seg!

Ja det är just vad jag är! Jag som trodde att allt skulle hända på fredag!? Men fredan gick mest åt till att vara..  fy så trött jag var! Och är idag också trots att jag sovit jättebra inatt för första natten på jag vet inte hur länge! Har nog bara varit upp och kissat 2-3 gånger inatt och tagit halsbrännemedicin =) Pojkarna är på kalas nu så jag tänkte jag skulle passa på att riva fram alla lådor ur förrådsluckan uppe och sortera och ta fram de första kläderna som jag sparat efter grabbarna! Man minns ju inte vad man sparat..  Har ju redan hunnit köpa lite också... är så svårt att hålla sig när man ser allt och vet att det börjar närma sig. Oliver börjar längta efter bebisen nu och tycker nog det är dax för den lill* att titta ut! Linus han har nog inte riktigt förstått utan han tycker att mamma är så tjock att det ser ut att kunna ligga en traktor där inne i magen =)

Igår var jag och barnen sugen på paradisbadet.. men P tyckte det var en dum idé i mitt tillstånd så vi tog det lugnt istället.. Var på fiskaffären och pojkarna fick välja varsin ny fisk..  handlade lite gotta till fredagsmyset och köpte hem mat, väldans skönt!
Tycker fortfarande att det känns konstigt att inte ha alla måsten och pressen från skolan.. att bara få göra det man vill! Har ingen bebis kommit till veckan ska jag nog ge mig på lite bakning..  kan vara skönt att ha lite fika i frysen till dom som kommer och vill lukta på bebisen!

Annars är vi på pooljakt! Så är det någon som har tröttnat på sin eller vet nåt bra så förslagen välkommen! I sollefteå fanns det EN att välja på med reningspump och täcke och sånt...  men det kändes lite tokigt att ta första bästa!

Nej dax att ta fram kläder och antagligen fundera lite över var tiden tagit vägen..  var ju ganska nyss vi fick linus!?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag tycker det är bättre att säga åt de som vill snusa på bebis att ta med sig fika ;) Alfred fick en jättefin mössa som din mamma stickat (virkat) igår =)

2009-06-06 @ 18:26:31
URL: http://sjodinwestman.blogg.se/
Postat av: Stina

ÅÅÅHH, vad roligt att du är tillbaka!

Och vad skönt att du känner att du KAN vara tillbaka, borta från skolan och bli människa igen.

Längtar till jag får tjuvkika ner i vagnen på Rådomsvägen :)

2009-06-07 @ 16:09:40
URL: http://vikla.blogg.se/
Postat av: jessica

kul att du är tillbaka i bloggvärlden! och inte bara de, nu hinner vi ju ses utan att du behöver offra lästid på oss! =) Kram

2009-06-07 @ 19:44:38
Postat av: Camilla

Åh så kul att se att jag har några läsare kvar! =)

2009-06-07 @ 21:52:59
URL: http://frustolt.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hehe, man blir alltid lite besviken då de är för pigga så man inte kan håna lite grann ;) Han borde inte ha varit så pigg kan jag ju meddela!

2009-06-07 @ 23:01:19
URL: http://sjodinwestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0