Imorgon klockan 14.00 börjar livet!

Och då ska jag börja skriva här igen! =) Jag ska packa bb väskan, bädda ordning spjälsängen, bädda och göra i ordning vagnen, ta fram mera kläder än de jag redan köpt (har numera köpstopp av min käre man på bebisprylar) förbereda mig på att bebisen faktiskt kan komma närsomhelst och jag ska framförallt bli den perfekta mamman!! Hon som har TID!! Hon som leker med sina barn.. bakar och åker på badhuset.. Hon som poppar popcorn och har myskvällar! Hon som följer med sin yngste son på cykelpromenader och hon som har tid att titta när den stora sonen deltar i cykeltävlingen på gatan! Jag ska också bli den sociala kompisen, frun och dottern igen som de senaste veckorna lyst med sin frånvaro! Som ni kanske förstår gör jag min sista tenta imorgon och sedan är terminen slut! Ska bli så otroligt skönt! På återseende inom KORT! =)

Kommentarer
Postat av: Lotta & Tilli

De låter fantastiskt! ;) Skönt att det är uppehåll i plugget. Lycka till på tentan, å med födandet oxå för den delen ler Kram & mys på

2009-06-03 @ 17:42:42
URL: http://lilll8.blogg.se/
Postat av: Bettan

Antar att du sitter och knepar och knåpar just nu... Hoppas det går bra :)

2009-06-04 @ 13:17:42
URL: http://www.bettansbetraktelser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0