Godkänd bebis, grillning, jordgubbstårta och godkänd tenta =)

Imorse var vi på läkarkontroll med Maja, hörselprov och PKU test. Oliver fick efter en liten diskussion om blod och om varför man tar prover följa med! Gick jättebra! Maja fick lite sockervatten så hon var helt oberörd av testerna och smaskade socker! Han var så otroligt stolt över att få rulla Maja på sin första åktur i vagnen från bilen in på sjukhuset.

En liten liten tur på stan har det också blivit idag! Herregud flickebarnet har ju inga strumpbyxor! Hur ska man då kunna ha klänning? Köpte vita strumpbyxor och kunde då inte hålla mig från en pippi klänning också och en brun/vit klänning med sniglar på! Åhh så fin hon ska bli! =)

I afton har det grillats och ätits jordgubbstårta med mamma och pappa! Fick mitt sista resultat från terminens tentor idag och det blev godkänt! SKÖNT! som jag nojjat och loggat in och loggat in för dessa tentaresultat kändes plötsligt inte alls så viktigt längre.. Jag tror jag är i något sorts familjerus och tycker inte att allt runtomkring känns så viktigt längre..  får ta tag i allvaret frammåt hösten igen! Ok.. lite orolig är jag nog allt för vad jag ska kunna få på mig till broders bröllop om 1 månad..  världslig sak! Jag vet! men ändå...  jag ser ju fortfarande gravid ut =(  Men mina barn kommer att vara så snygga så jag får väl hoppas att ingen ser mig! hihi

Pojkarna har kört fyrhjuling ikväll oxå efter att pappan i huset äntligen fixat med nytt batteri! Linus var lite rädd förra sommaren men inte nu! Den största killen i familjen är såå sugen på en egen, men han får nog hålla tillgodo med pojkarnas ett tag till!

Känns som vi börjat landa ganska bra nu.. Maja äter mest och sover! Har fått igång amningen bra nu så hon verkar bli mätt! Alla är så försiktiga och väntar med att hälsa på vilket är omtänksamt..  men frammåt helgen räknar jag med att det blir full rulle! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Ang. klädsel till bröllopet så har jag en rätt bra klänning som inte sitter åt nånstans, funkar utmärkt då man kanske vill dölja bäbbemagen som hänger med en stund efter underverket tittat ut... du får låna om du vill, har även sett att det finns snarlika på Lindex. Jag gillar den iaf, å min söndersnittade mage tycker oxå om den:-)

2009-06-23 @ 22:56:38
Postat av: Annika

Din bror ska gifta sig!!!! Vad skoj!!!!



Är så himla kul att läsa här :)

Lyllos dig som får köpa söta bebiskläder nu!!!! Känns ibland som om pojkkläderna är gubbiga.... men söta små klänningar ;) hihi....



GRATTIS till tentan också!!



Vi är i stugan i Piteå just nu. På torsdag börjar mina fyra nätter... jobbar på sjukhuset hemma i Kiruna. Men det är bara ett par veckor till nu. Sen blir det mamma-/valpledighet :)

KRAM!!!

2009-06-23 @ 23:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0