Bebislukt!

Mmmmm vad bebis luktar gott! Ändå är hon inte badad än =) Hon ska få bada ikväll! Oliver ska få hjälpa till!
Imorgon ska hon på läkarkontroll igen.. PKU och hörsel test!
Är sugen på att gå på stan och kika..  men det får nog vänta.. har fortfarande eftervärkar som heter duga och känner mig ganska öm!
LillPluttan har sovit lite inatt..  varit vaken och ledsen! HUNGRIG!! Har ju inte riktigt runnit till sig än utan kommer mest rå blask! Tror jag det att hon inte blir mätt! Men jag vill ju att hon ska suga mycket också så att det ska komma igång ordentligt så jag är ju lite emot tillägg! Men idag kunde jag inte stå emot..  En liten liten skvätt och nu har hon snart sovit i 3 timmar! Lill Stackarn var ju jättehungrig och en snål mamma som bara kommer med sina tomma hösäckar!

ååhh vad mina pojkar är sugna på att hoppa i poolen! Men än är det lite väl kallt för att ens dom själva ska vilja bada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0