Bakat och bäddat!

Gårdagen som gick i kärlekens tecken drar jag nog helst ett streck över! Fyy vad jag mådde dåligt igår! Igen sömn och en dunderförkylning som bröt ut! Men min man kom iaf hem med blommor och prinsesstårta! Och för att inte tala om Oliver som var med mormor och köpte blomma till sina föräldrar! Linus fick inte stå med på kortet som han köpt som straff för att han faktiskt fick post igår! Linus hade ju sin dopdag igår på vår bröllopsdag så då fick han det sedvanliga brevet från Svenska kyrkan vilket inte passade storebror som inte fick någon som helst post! Så straffet blev att han inte fick stå med på kortet "han får väl köpa en egen blomma" tyckte Oliver!
 
Idag har varit en lite bättre dag även om sömnen fortfarande lyser med sin frånvaro! Pojkarna hade sin sista dag på dagis innan SOMMARLOV och jag hade min sista ensamma dag hemma! Passade på att baka lite så nu kan inte bebisen skylla på det heller! Fika finns i frysen och sängen är framtagen och bäddad! Nu vet jag faktiskt inte vad som återstår!? KOM UT ELÄNDIGA LILLA TJUR UNGE!! NU!!

Mamma och pappa kom upp en liten sväng ikväll så då passade jag och Patrik på att smita ut på en kort liten promenad.. jädrans vilka sammandragningar jag fick! En joggingrunda kanske skulle göra susen? Ska iaf dra fram dammsugaren nu när barnen somnat.. fast det där med att storstäda har jag ju testat förrut utan effekt!

Har iaf tagit upp kameran ur bb väskan idag! Kan ju inte ha en blogg utan bilder hur länge som helst! Men så fort som bilderna är inlagd ska den tillbaka ner i väskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0