Äntligen!

Terminen är slut! Tentan är gjord och den kändes bra! Nu är det alltså fritt fram för vår lilla bebis att komma! Fast bb väskan är dock inte packad än.. imorgon ska jag göra det =) Den här graviditeten har gått fort och jag har än så länge fått må ganska bra! Lämnar prover varje vecka eftersom jag fått havandeskapsförgiftning båda gångerna tidigare men än så länge ser allt bra ut och blodtrycket håller sig också bra. Konstigt att tänka på hur sjuk jag var den här tiden i graviditeten då jag väntade Oliver.. och att man ungefär nu bestämde sig för att sätta igång förlossningen.. Än tycker jag det känns som att det är lääänge kvar och har inte alls hunnit börja gruva så mycket än. Ut kommer den ju vilket fall som helst =)


Har lovat Oliver att vi ska åka på paradisbadet innan bebisen kommer.. Men både lördag och söndag är han bjuden på kalas.. Undra om det är smart att gå upp alla trappor och åka vattenruschkana höggravid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0