Sundsvall

Blev det idag! Vi har varit på väg flera gånger till sundsvall för att köpa 2 nya innerdörrar men det har alltid kommit något annat i vägen! Sist åkte vi för barnens skull på Drakborgen och orkade då inte dra med oss släpvagn. Idag var en ledig dag för oss alla i familjen Stolt och Patrik var fullt inställd på att tapetsera klart Olivers rum och greja på här hemma..
Jag kände att vi mest var i vägen då han inte var särskilt intresserad av min hjälp så jag och Oliver beslutade oss för att åka på en liten tur med mormor (mamma) till Sundsvall. Det som avskräckte något var att jag skulle köra den lilla minibuss som stod ute på gårn.. men hallå? Det kan väl inte vara nån match.. så vi åkte! Gick riktigt bra och vi har verkligen haft en heldag i Sundsvall! Gråten var bara nära EN gång då jag var tvungen att backa för att ställa iordning mig på parkeringen på Ikea.. Men räddningen kom då en gubbe backar ut framför mig så jag slipper backa och bara kan köra frammåt! Skulle kunna ge han en stor puss för det =)
Efter att dörrarna var inhandlade åkte vi på Ikea. Oliver lekte en timme i Småland och jag och mamma strosade runt. Efter mat och fika var Oliver på leksaksaffären och mamma på buketten och köpte nya blommor.. Blev också en tur till Ica Maxi!

Imorgon ska pojkarna på dagis och jag är ledig, då ska jag äntligen göra det där rycket och rensa bort julen! Känns roligare nu när jag köpt lite nya ljus och så som man får ställa fram.

Nu ska vi montera hylla! vi och vi.. hmm jag får nog mest vara åskådare som vanligt.. förstår inte varför han aldrig vill ha min tekniska hjälp?

Kommentarer
Postat av: Stine

din tekniska hjälp ....hahaha....de förstår jag ...skratt

Närå....hehehe ...

Lät skönt med en heldag....Jag skulle oxo behöva en heldags nånnstans snart innan skolan börjar...hmm...

2009-01-06 @ 21:45:01
URL: http://scrappestines.blogspot.com
Postat av: Bettan

Jag håller på med att få bort julen förfullt! Har bara gardinerna kvar men det är ju så tidsödande att stryka alla de som ska upp när julgardinerna åker ner :P

2009-01-07 @ 12:20:03
URL: http://www.bettansbetraktelser.se
Postat av: camilla

Ja det är ju kul att ta fram men förbannat tråkigt att städa bort! Men nu är julen ute ur vårt hus!! =)

2009-01-07 @ 21:11:37
URL: http://frustolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0