Lars Winnerbäck

ååhh vad mycke minnen han väcker! Har just sett hans film på tv.. Vi har haft lite allsång här i soffan =) Lite ledsen är jag över att jag missar hans speling.. tanken var att om jag inte skulle komma in på skola skulle jag trösta mig med en liten resa till min kompis i Trondheim i februari och gå med henne på hans spelning.. men det känns inte riktigt som att den tiden finns nu =( Får ta fram alla mina skivor istället och ha konsert själv här hemma! Har sett han spela många gånger men nu känns det att det var ett tag sedan.. men ikväll har jag ju fått höra lite ljuv musik på tv iaf.. synd bara att han ibland känns så deppig som person.. man vill att han ska skratta lite mera!

Nu ska jag krypa ner i ett bad! Jag och B har vandrat runt broarna ikväll och jag blev så frusen.. då är det skönt med ett varmt skumbad innan man ska sova!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ännu en sak gemensamt:)) Jag älskar Lasse!!! Såg honom i somras i Svall i spöregn men märkte knappt att det regnade,då är det bra.. Kändes tyvärr lite ledsamt att se programmet igår då han i det närmaste verkade suicidal. Nej nu måste jag slå igång konsertdvdn.

2009-01-15 @ 08:42:53
Postat av: Camilla

Ja hans musik är ju helt fantastisk! =)

Man kan väl förstå i många av hans texter att han inte alltid är så munter men i filmen verkade han ju riktigt deprimerad!

Lite tråkigt att ha en sån bild av honom!

Har också sett han i spöregn och världens lera på hultsfred bland annat i min ungdom =) Men vad gör

regn och lera? =) Sist jag såg han var jag höggravid i Umeå.. men det gick bra det ockå =)

2009-01-15 @ 10:17:01
URL: http://frustolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0