Kalas

Ja då är Oliver 5 år! Helt otroligt! 5 år... vi har firat hela helgen! På lördag för de vuxna med middag.. och på söndag var den stora höjdpunkten, barnkalaset! Alla bjudna barn kom och Oliver var väldigt nöjd med sitt kalas! Önskan om spindelmannentårtan uppfyllde hans mamma efter fyndet med oblatbilden! Förrutom att bilden sprack lite i mitten så blev det riktigt bra! På kvällen igår var fruStolt ganska mör i hjärnan efter allt kalasande så turen runt broarna med B var precis vad jag behövde.
 
Imorse tog jag och pojkarna en välbehövlig sovmorgon.. försov oss nästan från dagis.. men som tur är så är sparkföret här efter gångvägen perfekt så i ett swich var vi borta på dagis! Själv ha jag dammsugat popcorn, torkat pepsifläckar och vikit tvätt. Hann också med en lunch med min man innan det var dax att sparka iväg och hämta hem pojkarna igen.

Otroligt skönt väder så en promenad ikväll med skulle inte alls sitta fel.. ska se vad jag kan hitta för sällskap..
 Nu är det dax för konsert här på Roddarvägen.. Oliver har intagit scenen med sin nya elgittar! =)

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag hade gärna gått men jag var som bekant på FÖRÄLDRAMÖÖÖTE! Mer det när vi ses... promenad imorgon om det är lika varmt kanske?

2009-01-12 @ 21:14:35
URL: http://www.bettansbetraktelser.se
Postat av: Emma

Va kul med spindelmannentårta! Var hittar man såna bilder? Har snart en 8-åring och kanske finns det bilder som skulle passa även henne!?

2009-01-14 @ 08:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0