Godmorgon!

Idag är det måndag! Skönt tycket jag! Har jobbat hela helgen och är nu ledig några dagar, Patrik gör kortdag idag och imorgon är han ledig!
Fy så kallt det är ute, tittade just på termometern som visar -25. Mina barn blir ju så rastlösa när de inte kan vara ute! Linus är på sluttampen av sin ögoninflammation så nu ska han nog inte vara smittförande länge till=)

Idag ska jag börja med att städa ut julen! Jag brukar tycka att det är skönt när man får ta bort allt men nu tycker jag att det var alldeles nyss som allt togs fram! Känns märkligt att vi redan ska ut med julgranen och allt fint!
Till helgen fyller Oliver 5 år! Helt otroligt vad tiden rasar fram!

I veckan hoppas jag på svar från skolan..  Patrik är nog lite nervös över svaret.. självklart hoppas han! Men samtidigt är han nog lite orolig.. skulle jag komma in så innebär det att han kommer få vistas betydligt mer på hemmaplan då bebisen inte längre ammas än han gjort med pojkarna..  han som klättrar på väggarna efter 5 veckors semester på sommaren

Nej nu är det dax att fixa lite frukost till mig och grabbarna innan dom själva börjar duka fram =)

Kommentarer
Postat av: Bettan

Lagom till att det kom lite värme börjar det blåsa! Ska jag tokla detta som att han/hon där uppe inte tycker att jag ska ut och röra på mig?

2009-01-06 @ 12:16:18
URL: http://www.bettansbetraktelser.se
Postat av: Bettan

tolka... inte tokla

2009-01-06 @ 12:16:54
URL: http://www.bettansbetraktelser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0