En vecka till..

Ja en vecka till blir det i Luleå..  Informationen från skolan har varit ganska dålig må jag säga! Men efter mycket om och men igår kom vi fram till att vi måste vara på skolan de 2 första veckorna! Vi åker som planerat ändå hem på fredageftermiddag och sedan gör vi samma resa igen natten mot måndag och tar då nattåget från Långsele.
Känns lite tungt just nu men det ska nog gå bra! Får ta dessa 2 hästveckor hemifrån och sedan startar föreläsningarna via datorn. Testade dataprogrammet igår.. var ganska häftigt! Kunde se några ur klassen som testade samtidigt och en lärare satt och besvarade frågor samtidigt som vi alla kunde prata med varandra.

Om en timme blir det spännande.. Linus ska till tandläkaren! Kan nog blir en upplevelse! Har tränat att gapa i några dagar nu.. men om det passar att göra det hos tandläkaren är ju en helt annan sak =) Oliver är på dagis.. ska lämna Linus där också en stund när vi är färdiga och då passa på att åka ner på bibblan och se om jag kan få tag i några av böckerna jag behöver.. inte bara ett att fixa inför denna skolstart precis..
Egentligen hade vi tid för ultraljud också till veckan som jag fick skjuta fram en vecka.. nu måste jag ringa och skjuta på det yttligare en vecka.. hmm om dom nu inte tycker att vi kan ta det innan... är ju faktiskt 17 veckor iväg nu! Inbillning eller ej men jag tycker mig kunna känna små små rörelser ibland..

Ni har förresten blivit många läsare! Eller så tittar man flera gånger per dag! Men de senaste dagarna har det varit över 80 besökare per dag på min sida?? Kul!

Ha en skön onsdag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Förstår att det känns lite gruvamt men det kommer att gå jättebra! Om du skickar ett mess med vilka böcker du behöver kanske jag eller mina systersystrar kan hjälpa till... Ses vi i helgen förresten eller är du förskonad? Jag gör ju förmodligen min sista helg på x antal månader :))

2009-01-14 @ 13:09:38
Postat av: Stina

Shit!

Visst är det kul! :)

Kollar du det blå eller det röda strecket?

Bra gjort av dig att ta dig an Luleå. förstår också som min syster att det känns gruvsamt, men du får tänka vad alldeles för fort tiden går i vanliga fall, vad stora barnen blir osv. Då är ju två veckor ingenting...

2009-01-14 @ 13:32:10
URL: http://vikla.blogg.se/
Postat av: Camilla

Emma: Jag jobbar på lördag! Va kul att du oxå jobbar! =) Längtar faktiskt lite =) Saknar jobbet då jag blir ledig såhär länge..

Vad snällt med böckerna! Sitter faktikst och letar just nu! Men det verkar vara 2006 och 2007 års upplaga på nästan allt =0( Kan ju bli svårt att hitta så nya böcker begagnade =0(

Tårtoblaten köpte jag på konsumfiket i kramfors! men jag tror också att det finns på änglarum (om man nu känner för att sponsra dom) Annars finns det massvis på nätet! Vi kan söka på lördag, finns säkert något för en 8 åring =)



Stina: Ja visst är egentligen 2 veckor en fis i rymden och egentligen tror jag det är nyttigt att komma hemifrån ibland för alla parter.. men jag är ju så hemmakär! Och tycker att jag är en dålig mamma som nu ska sätta barnen mer på dagis.. Fast det är ju jag som är fånig.. dom trivs ju jättebra där!

Hmm blått eller rött streck... måste kolla..

Ahh nu fattar jag =) Det blå strecket visar på 58 och det röda på 82! Många kollar alltså fler än en gång per dag =)

2009-01-14 @ 14:37:29
URL: http://frustolt.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag kollar ibland iaf två ggr... Idag tex..

2009-01-14 @ 17:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0