Bebisen..

Har vi fått se idag!!!! Oj vad skola och allt annat som härjat i mitt huvud kändes långt borta och obetydelsefullt när vi fick se den här lilla krabaten sprattla omkring och vi fick se det lilla hjärtat slå!
Allt såg bra ut.. hon tittade igenom hela kroppen och av det man kan se idag såg det ut att vara en frisk liten en! =)
Datumet blev 27 Juni vilket stämde bra med vårt eget som var 26e. Skolan slutar den 5e Juni så även om den här lill* som båda pojkarna blir lite tidig så ska jag förhoppningsvis hinna med mig! Både Oliver och Linus har ju varit 3 veckor tidiga men då har jag blivit igångsatt...  Hoppas på en bättre graviditet den här gången och att man kanske för första gången ska få uppleva hur det känna när vattnet går spontant och man får sitta hemma och räkna minuter och värkar!

Efter sjukhusbesöket var jag på Ica och handlade och sedan hem för en lunch med Patrik. Nu ha han åkt till jobbet igen och jag ska göra ett snabbt ryck och dammsuga lite innan jag ska hämta hem mina 2 vildningar.
Ikväll kommer familjen Eriksson hit på semlor och lek! Blir trevligt..  imorgonkväll jobbar jag och sedan.....  sedan är det dax för resan..

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hello! Hur har första dagen varit?!?

2009-01-19 @ 15:38:47
URL: http://www.bettansbetraktelser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0