Antagen!

ja så står det! Jag är antagen på min reservplats till sköterskeutbildningen på distans i Luleå! Känns kul och spännande men samtidigt får jag panik!
Herregud.. som jag slitit med matten och gång på gång gett upp och tänk "det blir ingen syrra av mig" och när jag väl klarat den kändes allt ändå långt borta! Jag trodde ju att jag skulle behöva läsa upp några av mina betyg först och främst! Ännu längre bort kändes det då stickan plussade och magen börjar växa och då jag sedan fick veta att jag var reservplacerad..  men nu är jag antagen! känns lite konstigt.. men jag hinner ju gott och väl göra den första terminen innan vår nya familjemedlem kommer och då får jag väl göra ett litet uppehåll då och behålla studieplatsen vilket skulle kännas otroligt skönt! Så vida nu inte Patrik tar över amningen den här gången och jag kan plugga vidare!! =)
Blir lite nervös av tanken på mig som student, måste nog sova på saken!
Någon mer som kommit in? Eller som vet någon? skulle ju inte vara fel att ha någon att resa alla dessa milen tillsammans med!

Nog om det.. Ikväll har jag och Jessica varit på badhuset och simmat en timme och sedan bastat! Guuud så skönt de va! Eftersom det varit så kallt har vi verkligen skyllt allt på kylan och smitit undan promenaderna kväll på kväll! Men nu är det skärpning..
Imorgon ska jag eller P på badhuset igen! Då ska Oliver börja simskolan, spännande!

Julen är ute ur huset och det känns riktigt skönt!  Imorgon ska jag sätta upp gardiner på pojkarnas rum och sedan är allt klart! =)

Nu ska jag titta lite på grammisgalen... hmm undra vad Gry har för klänning ikväll?

Kommentarer
Postat av: Stina L

Grattis!!

2009-01-07 @ 21:19:06
URL: http://vikla.blogg.se/
Postat av: Stine

GRATTISSSS!!!!!! Det kommer att bli superkul!!! Allt löser sej =))

2009-01-08 @ 00:06:05
URL: http://scrappestines.blogspot.com
Postat av: Emma

Sa ju det, GRATTIS!!!

2009-01-08 @ 18:21:22
Postat av: Bettan

Jag tror Gry hade en klänning som såg lite annorlunda ut för det var en såndär klänning av den speciella modellen, det såg lite ut som hon också hade en Pippilotta Rullgardina i magen.

2009-01-08 @ 20:38:07
URL: http://www.bettansbetraktelser.se
Postat av: Ulrica

GRATTIS!!!!Superkul....

2009-01-08 @ 20:59:08
Postat av: camilla

Tack tack till alla som grattar! Nu ska jag ju "bara" klara det här också =0/

2009-01-09 @ 14:37:26
URL: http://frustolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0