Nu var det längesedan!

Hej mina vänner och läsare! Jag har verkligen kommit av mig på det här! Finns ingen tid för bloggen längre.. men förhoppningen är att det snart blir bättre!! Oj så jag pluggar och pluggar! Hela förra veckan satt vi på nipan tillsammans och jobbade på med ett grupparbete.. Nu i veckan ska vi förbereda vår muntliga presentation av vår seminarieuppgift och samtidigt förbereda oss och vara pålästa på hjärta, lungor och njurar inför disikering av en stackars gris. Vi ska också kunna hjärt och lungräddning och ta puls och blodtryck. Allt detta ska göras nästa vecka under de 3 dagar vi då ska vara i Luleå. Mitt i allt så ska vi också läsa till våra 2 skriftliga prov som kommer tätt följt efter Luleå vistelsen. Så det är mer än fullt upp! Sen har jag ju min fina familj som jag måste hinna med.. Tur jag har dom! Patrik som alltid ställer upp och låter mig gå först och barnen som ger så otroligt mycket! (även om dom ligger under bortskänkes på blocket ibland=)
Som jag skrev så blir det Luleå nästa vecka.. dock bara 2 nätter den här gången och nu ska vi ta bilen! skönt att slippa anpassa oss efter de få tåg som går! När vi kommer hem blir det tokläsning inför de skriftliga proven men sen när dom är gjorda i slutet på mars så är det några dagar innan nästa kursstarter och då ska vi åka till Åre! Vi ska bo på Holidayclub och sova i 2 nätter! Bada massor på äventyrsbadet, åka upp på Åretoppen och bara vara med varandra! Får blir lite semester och avkoppling för familjen Stolt för till sommaren ger vi nog inte oss ut på någon längre tur med den lilla eller lille..
På tal om den lilla eller lille så har jag nu hunnit in i vecka 23 och oj vad magen blivit stor! Nu kan det nog inte undgå någon att det faktiskt är en bebis där inne och inte bara massa gotta och fikabröd =) Oliver har börjat fråga och längta efter bebisen.. han hoppas han ska få en lillasyster =) Den rör sig mycket i magen och man kan klart skilja när den sover och när den är vaken..

Annars är det som vanligt här.. Oliver fick nya skidor av sin snälla morfar igår så vi var ute och åkte och tränade inför skedomsloppet =) Så imorgon ska pjäxorna och skidorna med på dagis! Linus han kör sin spark istället och kallar det för sina skidor! =) Inte lätt när man alltid vill göra som storebror!
 Linus chokade oss lite häromdagen och bajsade på toan! STOORT! Dax att smida nu och peppa han till fler toabesök!

Nej ni alla "systrar" som läser! Ni kanske kan tipsa mig om 9 ställen där jag kan känna pulsen =)

Hoppas att det inte ska dröja lika länge igen tills nästa gång jag skriver! Hoppas ni alla mår bra där ute! Saknar ofta att jobba... Alla arbetskamrater.. och tänk så skönt det var att jobba sina timmar.. komma hem och VARA LEDIG!! Nu är man ju aldrig ledig.. eller? Det kan man väl inte vara när man drömmer och hälso och sjukvårdslagen???

Kommentarer
Postat av: vickan

hals(2ställen) handleder(2 ställen)tinningen(2 ställen) ljumskarna ( 2 ställen), fotleden... dessa ställen är dem som jag känner till iallfall... fast jag är " bara" uska... hihi! gud så duktig du är som verkligen slagit till & pluggar! heja på!

2009-02-22 @ 20:53:34
URL: http://vickkanh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det kan vi ju nu! Blir inga problem alls för dig!

2009-02-28 @ 09:16:26
Postat av: Anonym

åh ingen uppdatering.. kom igen nu fru stolt! in i blogg världen igen.. många som vill läsa om ditt liv =) hahah du fattar nog precis vad jag menar.. =)

Grattis igen på födelsedagen. även om du nu får fylla i helgen. kram!

2009-03-19 @ 11:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0