Längesedan nu!

Nu var det ett tag sedan jag skrev.. Har inte blivit så mycket datande sedan hemkomsten från Lulä!
På fredagen var jag bara med pojkarna hela dagen. Trött som bara den efter veckan som varit.. Helgen har också varit lugn.. Jobbade kväll igår vilket också bestod av ett lugn =) Skönt!
Men idag har allvaret börjat! Idag har pojkarna varit på dagis och jag skulle nu hitta den rätta diciplinen att sätta mig med böckerna. Det har gått ganska bra. Sorterat och renskrivit anteckningar och ordnat med lite utskrifter inför morgondagens föreläsning. Blir spännande att se hur allt funkar med datorn. Ska baka en kladdkaka imorgonförmiddag, har bestämt med jänterna att vi ska lyssna på den första föreläsningen tillsammans så dom kommer hit till mig.
 
På fredag och måndag är det dax för fältstudier.. blev på avd 14 vilket är den avdelning som jag kan och vet minst om. Så hoppas jag att mina arbetskamrater ska ta emot mig med öppna armar när jag sedan kommer för att göra den långa praktiken.
Ambulansen vore inte heller dumt i framtiden (blinkar sådär fånigt med ögat till någon som läser)  =)

Nu ska jag göra pasta och baconlåda!

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag ser ditt blink :) Du är varmt välkommen!!

Är ju bättre att du kommer senare då det kan bli en lite längre tid kanske.

Det ger inte så mycket med bara någon dag. om man har otur är det ingenting den dagen.

2009-02-02 @ 20:57:01
URL: http://vikla.blogg.se/
Postat av: Emma

På 17 har vi ju ALLTID mkt och intressanta saker ;))

2009-02-03 @ 12:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0