Ajajaj

Vad jag har ont i magen idag! Jag som skulle jobba imorgon.. men har efter mycket om och men nu äntligen beslutat mig för att stanna hemma från jobbet imorgon. Skulle jobba extra men tror jag gör klokt i att stanna hemma.
Ringde flera gånger tidigare men fick inget svar, men nu äntligen svarade dom.. hoppas dom hinner få tag på någon..
På måndag ska jag ha min andra och sista praktik dag.. ska få vara på barn så jag hoppas verkligen jag är i bra form tills dess! Försöker säga till mig själv när samvetet (klart jag måste gå på jobbet) spökar att det faktiskt inte bara är jag nu! Måste ju tänka på den som bor inne i magen också! Tiden går verligen snabbt! Har redan klivit in i vecka 21

Idag har vi haft främmade av barnens farmor och farfar. Var så snöigt så dom stannade inte så länge.. ville inte köra hem i mörkret..

Nä dax att koncentrera sig lite på festivalen.. 

Gravid vecka 21

 

Mamma

Nu börjar en härlig tid. Magen syns väl, men är inte alltför stor. Illamåendet och tröttheten har ofta gått över och diverse småkrämpor du kan drabbas av i slutet av graviditeten har inte börjat än.

Har du oroat dig för missfall så har troligtvis den oron minskat markant vid det här laget. Din viktökning ligger troligtvis någonstans mellan fyra och sju kilo.


 


Kommentarer
Postat av: Jessica

ååh gumman vad tiden går! vecka 21! oj oj.. snart får vi snusa bebis! =)

Synd att du fått ont, hoppas de släpper snart. på med bältet redan nu. Vi hörs senare! kram kram!!

2009-02-08 @ 13:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0