Söndag

igår skrev jag inget.. Vi hade en riktig familjedag och "bara va" Vi tog fram resten av tomtarna och pyntade klart, var ute och åkte pulka, fikade, åt godis och såg barnfilm.
 Som dom pensionärer vi är somnade vi båda tidigt i soffan vilket var skönt eftersom jag skulle upp och jobba imorse. Riktigt fullt upp på jobbet idag så smset om middag hos mamma och pappa var inte alls fel! Gud så skönt det var! Barnen och mormor har byggt järnväg och kört tåg och jag har mest legat framför kaminen och halvsovit. Känner av bihålorna IGEN och har haft ont i huvudet hela dagen! Huuga har inte ork och tid att bli sjuk nu igen!

På tisdag ska vi (jag och patrik) på begravning i Östersund, patriks morbror gick som väntat bort förra veckan. Efter mycket om och men hittade jag passande kläder som kändes bra. Dagen efter fick vi veta att det var Ljus klädsel som önskades så då var det bara att tänka om! Har nu hittat en annan klänning som jag kan ha ( i passande modell =) men måste efter jobbet imorgon försöka finna några bra strumpbyxor. Nog om min klädsel..
 
Imorgon är en ny dag och en ny vecka! Hela familjen Stolt ska upp och jobba tidigt. Patrik hyrde en film ikväll.. men så dök det upp lite besök här så han har just startat den! Men jag ska nog natta! Film såhär dax är alldeles för sent för mig just nu.. NattiNatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0