Snart jobb!

Ja snart ska jag åka iväg för att jobba kväll! Men först tänkte jag skriva ett litet inlägg och lägga in lite nya bilder! =) Igår var jag och mamma på Jamtlis julmarknad i Östersund! Verkligen att rekommendera! Oj vad mysigt det var! Små eldar överallt.. försäljning i de små stugorna och massa aktiviteter för barnen! Så nästa år tror jag nog att dom måste få följa med =) Det fanns hundspann, bakning och häst och vagn! Hästarna hade bjällror på sig så det lät som i Emil i Lönnerberga! =) Kallt var det! Mellan tio och femton minus... men det gjorde inte så mycket! Vi hade klätt oss bra också fanns det så många plaster man kunde stanna och värma sig på! Nu är P och vaxar bilen och O är med mormor! Han var så sugen på mormor och morfar idag så han passade på att åka dit en sväng då P åkte med bilen. Men nu hoppas jag att dom snart ska komma hem så jag kan börja åka till jobbet. Nu snöar det igen! börjar tro att vi kommer få en riktig vinter i år! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0