Reservplats 12

Fick jag besked om idag! Undra hur stor chans det innebär? Fick veta det idag från Sjuksköterskeutbildningen på Distans i Luleå. Trodde nog att jag skulle hamna betydligt längre bak i placering..  På utbildningen på distans från Gävle blev jag antagen men det var mitt andrahands alternativ och det känns inte alls lika intressant..  tror det är betydligt fler obligatoriska träffar där! ja ja det återstår väl att se..  andra uttagningen är inte förrän i januari så det är väl bara att vänta och se.. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att om elva stycken som kommit in på utbildningen tackar nej så kommer du in:)

2008-12-08 @ 21:37:14
Postat av: Anonym

Jo men det har jag nog räknat ut själv! =) Frågan var ju mer om en 12e reservplats är bra eller inte..

2008-12-08 @ 21:42:33
Postat av: Emma

Men du reserv 12 är jättebra, grattis!! Några som jag läste med kom in på reserv 10 o det är ju ändå bara i Sollfteå.. Kul att jag har fått ännu en blogg att läsa! Ses imorgon, kram!

2008-12-09 @ 08:42:52
Postat av: Jessica

Klart du kommer in! Jag håller tummarna för dig gummsan!! =)

2008-12-09 @ 08:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0