postkodlotteriet

Fick en länk till Hannah Graafs blogg där hon igår skriver att hon ska åka upp till Sollefteå med sin syster för att dela ut vinster i postkodlotteriet! Jag som alltid sagt att det inte är någon mening att vara med eftersom dom ändå aldrig kommer hit! P har tyckt att vi visst ska vara med.. pengarna går ju till välgörenhet visserligen men s¨nålheten i mig har fått oss att inte vara med! Vilket man kanske bittert får ångra! Blir det postnumret 88151 så får jag nog fly hemifrån i några dagar! Ha ha Hoppas mer att det ska vara 88133 för där bor mamma och pappa! Och dom är med =)
 
Nej nu är kidsen i sina sängar och vi ska måla lite I hallen! Har lite beslutsångest över morgondagen! Första gången på väligt länge som jag är alldels solo! Grabbarna är på dagis mellan nio och två och jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska använda denna lyxtid till!? Kanske göra någon nytta hemma? Kanske åka och fixa med de sista klaparna? Kanske gå på badhuset och sola? Kanske ta en lååååång och skön promenad? Hmm ja det tål att tänkas på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0