Onsdag

Så var det Onsdag..  Gårdagen gick ganska bra, ingen glädjeresa direkt men det gick ändå bra! Kul att träffa alla Patriks bröder igen! Patriks äldsta bröder kom hem från Örebro, verkligen tråkigt att vi bor så långt ifrån varandra, nu lär det nog dröja innan vi ses igen.
Dagen idag började superdåligt med att jag bara varit såååå trött! Men efter lunch piggnade jag till och gjorde ett ryck och slog in lite paket och gjorde den sedvanliga plockningen i huset! Begriper inte hur grabbarna lyckas få ner så mycket leksaker på så kort tid!!!
Efter middan har vi bakat lussebullar! Killarna gillar att baka.. men idag blev det väldigt mjöligt! Ingen annan återvändo fanns än att stoppa ner dom i badet. Linus blev den som badade längst.. När Oliver upptäckte att Linus kissade i vattnet fick han fullfart att kliva upp, ÄCKLIGA LILLEBROR!! Han satte sig i soffan istället och klämde i sig 3 lussebullar och tittade på bompa, betydligt bättre!
Kom på att tom Sollefteås stad är öppen lite längre såhär inför jul så jag skyndade mig ner efter baket och fixade med några små saker som fattas inför julafton. Passade då på att åka hem till familjen Eriksson med lite nybakta bullar och självklart fick också mamma och pappa ett par påsar!

Linus feber var som bortblåst igår och tur va det! Vi som var borta hela dagen! Men nu ikväll så kändes han lite varm igen.. Hoppas det inte blir mer nu så att dom båda kan gå på dagis imorgon, är deras sista dag innan jullovet. Gud så Oliver kommer sakna sina kompisar på dagis under lovet!
Imorgon jobbar jag kväll.. ska bli skönt! Har inte jobbat sen i söndags eftersom jag blev hemma med Linus i måndags.. Så blir det mer sjukdom imorgon så får allt pappan komma hem lite tidigare och dra sitt strå till stacken =)

Kommentarer
Postat av: jessica

Tack tack för gooooda bullar! =) smar, smar!

jocke blev nöjd och de är väl tur han har dig när hans egen fru inte bakar lusse bullar =)

2008-12-18 @ 15:28:49
URL: http://http:www.filidutten.blogg.se
Postat av: Emma

Mysigt med julbak! Kanske borde kolla ett blodstatus med tanke på din trötthet.. Extra järn kanske;)

2008-12-18 @ 17:23:29
Postat av: camilla

Ja Emma det kanske vore något! Men jag inbillar mig att det just håller på att vända =)

2008-12-18 @ 22:35:55
URL: http://frustolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0