Lussning, pizza och bad!

Imorse var det den tradtionella lussningen på dagis! När Linus såg att morfar var där hade han ingen som helst lust att lussa någonting utan tog direkt plats med mormor och morfar i publiken! Oliver däremot var en stolt pepparkaksgubbe som sjöng så fint på alla sånger!
Efter lussningen åkte jag hem i min ensamhet och slog in alla julklappar som jag tänkt göra flera dagar! Sen när pojkarna kom hem så har vi tagit fram de sista julpyntet och jag har dammausgat och torkat golven. Trist! Men skönt såhär inför helgen.
Patrik skulle försöka sluta lite tidigare idag.. ska vi lyxa med pizza till middag och sen ska vi åka med pojkarna och Fam Eriksson på badhuset.. Är lite sugen att sola när man ändå är där.. Lite färg på fläsket kan ju lura vilken som helst att man är lite fräschare =)
Ikväll är det Idolfinal.. Jag tror Kevin vinner!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka söta pepparkaks/tomtebarn! Saknar faktiskt snorkråkebullbjudningen nu när man har stora lucior..

2008-12-13 @ 10:34:50
Postat av: Stina

Det kör igång en ny omgång efter jul, ring SAS och boka in er :)

Hoppas ni fick bra mat hos grannarna, vi fick supergoda blåbärspannkakor hos min mor och far!

Hoppas deras lilla sötvovve kan förlåta mig för min oerhörda "hjälp" att jaga hem honom igårkväll.

2008-12-14 @ 21:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0