Lång dag!

Oj vilken lång dag det här varit! Imorse känns som det vore igår! Har varit fullt upp på jobbet hela långa dagen och sedan bar det av på affärn och handla och sedan hämta grabbarna. Hem å laga mat och efter middan åkte O och P iväg på gympan! Jag och Linus grejade med tvätt och sånna roliga grejer här hemma! Har faktiskt hyrt en film och köpt gotta idag så nu ska vi snart borra ner oss i soffan! Egentligen fel dag för massa onyttigheter men jag låssas att det är fredag idag!

Imorgon tidigt åker jag och mamma till Ösd...  det ser jag fram emot! En hel dag med mamma är aldrig fel =)

ursch va jag är besviken på årets julkalender! Kanske roligare för större barn.. oss passar den då inte alls! I ren prostest har jag beställt Sunes Jul! Så direkt som den dimper ner i brevlådan ska vi starta med vår egen julkalender =) Får nog se flera avsnitt i början om vi ska hinna med oss! Får ta lite Sune maraton bara filmen kommer!

Nej nu ska jag ta fram filten å mysa ner mig i soffan! Hoppas jag ska hålla mig vaken hela filmen nu! Är ju faktiskt JAG som valt och jag tror den kan vara ganska bra! "Nu eller aldrig" men Jack Nicholson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0