Fredagmorgon

Nu har jag och pojkarna just ätit frukost. Killarna var som vanligt bänkade i soffan 7.00 för att först se Rorri och sedan julkalendern. Idag är jag ledig för att sedan jobba lördag och söndag, känns bra! På måndag åker vi till Östersund för att fira "lilla julafton" Oliver har nedräkning.

Tänkte ge mig på ett nytt försök till lite julgodiskok idag.. det senaste gick inte direkt strålande och jag svor över att aldrig mer försöka. Men nu har ilskan lagt sig och jag måste nog ge mig på ett nytt försök idag. Ska åka upp på Åhmans också och hämta ut linus flygplan. Vi ska byta rum till han nu efter jul och ska då tapetsera om fondväggen i det rummet han ska ha. Han ska få blå fondvägg med flygplan som man klistrar på. Bra idé det där! Oliver har också sånna på sitt rum fast olika grävmaskiner och fordon.
 
Nej nu ska jag ta tag i mitt hem.. Oliver talade just om för mig att han flyttar.. Ända upp på övervåningen antar jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0